Nyheter og Historier

Skipsdagbok. Ramoen. 1950

Mandag 20/2 Endeleg forløysing etter fellesferien. Bra ver. Ein del kasting av sild på Goksøyrvika. Mange fekk bra fangstar. Vi hadde ein av dei vonde dagar, ei slags oppøving i

1939. Av Bjarne P. Sætre

Storsildfiske med «Ramoen» Klargjering før jul. Under klargjeringa fekk Alf indre blødningar i eit auge. Vi måtte då ut etter ny skipper. Det vart Arne Gamlem. Leiv P Myklebust var

1938. Av Bjarne P. Sætre

Alf var skipper på «Ramoen» i vintersildfiskja. Eg var bas og Josteb Sandvik bestmann. Elles var det same mannskapet, men vi var to mann meir på vintersildfiske, det var Leiv

1937. Av Bjarne P. Sætre

Vinteren 1937 var eg bas på «Polhavet». Mannskapet var stor sette det sme som åra før. Fisket starta først i januar. Det vart ein stormvinter. Fisket gjekk føre seg frå

1936. Av Bjarne P. Sætre

Ishavsskuta «Polhavet» kosta sildebruk. Eg vart boden jobb som bas. Eg var sterkt i tvil om eg skulle ta det på meg. Det var Sigurd Strand, som eg hadde vore